Ga naar de inhoud

Vormgeven van nieuwe relevantie

Den Bosch. Een stad van historie maar ook een stad van morgen. De stad heeft een enorm onbenut potentieel van zachte en harde kwaliteiten om een rol als voorloper in stedelijke vernieuwing te pakken. Daar is een stevig fundament voor nodig. Een betekenis die verbindt, een visie die enthousiasmeert en een strategie die de focus bewaakt. Een fundament waarin cultuur en data als merkpijlers een plek hebben. We hebben een sterk verhaal in handen en de organisatie is op orde. Klaar om aan de slag te gaan.

Wij hebben een strategie ontwikkeld om onze visie te realiseren met drie hoofdlijnen. De eerste lijn is Citybranding, waarmee er wordt gebouwd aan een ijzersterke reputatie voor de stad. De tweede lijn gaat over Citymaking. Hierin ligt de focus op samenwerken aan een spraakmakende omgeving. De derde en laatste lijn richt zich op Citymarketing. Met deze lijn gaat de aandacht naar het zo persoonlijk mogelijk activeren van de gekozen doelgroepen.

Het woord partners in Den Bosch Partners staat er niet voor niets. In alles wat we doen zoeken we de samenwerking op. Want zonder samenwerking met de stad kunnen wij niks. In ons projectplan beschrijven we onze plannen voor 2023.